OD CZEGO ZACZĄĆ


Na początku był chaos i czarne chmury!

Mdłości i kołatanie za mostkiem! Pytanie jak sobie z tym wszystkim poradzę nie dawało mi spać. Od czego zacząć? Jak ogarnąć taki ogrom wiedzy. Tyle materiałów uzbieranych przez czas specjalizacji. Książki ze spisu lektur, wykłady w komputerze, periodyki, notatki? Życie toczy się normalnie: praca, dom, różne sprawy. A jak w to wszystko wcisnąć naukę?


Dziękuję za Wasze listy.

Ponieważ jesteście na różnym etapie przygotowań , to proponuję ,że zaczniemy od tego co w Waszych listach pojawia się najczęściej:

1. Jak zapamiętać materiał. Uczę się jednego, a poprzednie zapominam!
    Czy dobrze się uczę?
2. Presja czasu! Czy zdążę na czas ze wszystkim?


Co jeszcze jest dla Was niepokoi, co nie pozwala spać?
Co jeszcze chcielibyście, aby było omówione czy wyjaśnione ?

Proponuję zacząć od początku. Każdy, kto będzie chciał, włączy się w ten etap przygotowań i treningu w odpowiednim dla siebie momencie.

0 komentarze:

Pytania do Joanny

Pytania do Joanny

O mnie

Jestem diagnostką. Długo!

Specjalizacja, którą zrobiłam dawno temu ( w 1993r. z mikrobiologii) nie wystarczała na moje obecne , zawodowe potrzeby. Rozpoczęłam więc specjalizację z LDM w pełnym, czteroletnim wymiarze. Skończyłam i zdałam w terminie tej wiosny anno domini 2010.

Odpowiem na Wasze pytania , jeśli jesteście ciekawi jakie były moje przygotowania. Co robiłam , a czego nie robiłam żeby zdać.

Oto mój adres: joanna_zalesie@o2.pl

Mam prośbę o zachowanie ciągłości korespondencji e-mailowej oraz wpisanie tematu "Nauka z Radością"

Pozdrawiam. Joanna



Pytania do Marka

Pytania do Marka

JAK MOŻEMY DZIAŁAĆ?

Proponuję jeśli chcecie:

1. Zorganizowanie spotkania, żeby Was poznać i ustalić kto potrzebuje prowadzenia indywidualnego do egzaminu, kto wsparcia, a komu wystarczy podpowiedzieć co musi zrobić sam.

2. Formy współpracy przygotowującej do egzaminu są następujące:

osobiste spotkania, kontakt telefoniczny lub mailowy w ustalonych dniach i godzinach.

Spotkania i trening w grupach kilku osobowych.

Kontakt ze mną : e-mail marekswiatopelk@gmail.com

Prośba o zachowanie ciągłości korespondencji oraz wpisanie tematu "Nauka z Radością".



Pozdrawiam serdecznie. Życzę sukcesów i wytrwałości.



Marek Świętopełk Zawadzki