ZAPRASZAM DO KUŹNI


                                                            Umysł nie znosi chaosu!
Zwłaszcza przed egzaminem. Chaos, nieuporządkowane różne sprawy, męczą, rozpraszają, utrudniają koncentrację i zapamiętywanie.
Kuźnię trzeba uporządkować! Jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił, to jak najszybciej!
1. Uporządkuj sobie czas. Zaplanuj ile możesz poświęcic na naukę codziennie.
    O jakiej porze. I tego się trzymaj. Nawet jak coś wypadnie,
    (a zawsze wypada) to ucz się tyle ile możesz.

2. Uporządkuj sprawy rodzinne, tak aby najbliźsi wiedzieli kiedy masz czas 
    dla siebie, a kiedy dla nich.

Zaproś do pomocy przyjaciół. Lubią być przydatni (czasem). Poproś o np. zrobienie zakupów, czy czegos innego, co Cię odciąży i pozwoli wygospodarować czas na naukę. Nie zostawaj sama/sam z całym bagażem.

3. Uporządkuj ( jeśli jeszcze nie jest to zrobione) swoje materiały.
   Mogę opowiedzieć jak ja to zrobiłam:
   Kupiłam teczki na dokumenty. Ponumerowałam rozdziałami z Zielonej.
   Niebieska pojawiła się już w trakcie kucia, trochę mi mieszając w numerach. Ale ich nie zmieniałam.

   Do każdej teczki spakowałam wszystkie materiały jakie miałam. Notatki skrypty, BiD, itp.
   o samo zrobiłam w komputerze. Pozakładałam foldery takie jak rozdziały z Zielonej i tam  
   popakowałam wykłady i inne notatki, które miałam w wersji elektronicznej.
   Na każdej teczce napisałam tytuły książek z wykazu lektur, które zgromadziłam i miałam pod ręką.

   Dzięki temu dowiedziałam się z grubsza ile tego jest.
   W swojej ciekawości posunęłam się do policzenia stron jakie miałam w moich teczkach i na półkach w
   postaci lektur ze spisu.

   Wyszło mi, że 17160 stron. Imponujące!
   Wniosek z tego taki, że trzeba wybrać to co najważniejsze.

   A teraz KROK PO KROKU DO KUCIA!!!!!

0 komentarze:

Pytania do Joanny

Pytania do Joanny

O mnie

Jestem diagnostką. Długo!

Specjalizacja, którą zrobiłam dawno temu ( w 1993r. z mikrobiologii) nie wystarczała na moje obecne , zawodowe potrzeby. Rozpoczęłam więc specjalizację z LDM w pełnym, czteroletnim wymiarze. Skończyłam i zdałam w terminie tej wiosny anno domini 2010.

Odpowiem na Wasze pytania , jeśli jesteście ciekawi jakie były moje przygotowania. Co robiłam , a czego nie robiłam żeby zdać.

Oto mój adres: joanna_zalesie@o2.pl

Mam prośbę o zachowanie ciągłości korespondencji e-mailowej oraz wpisanie tematu "Nauka z Radością"

Pozdrawiam. Joanna



Pytania do Marka

Pytania do Marka

JAK MOŻEMY DZIAŁAĆ?

Proponuję jeśli chcecie:

1. Zorganizowanie spotkania, żeby Was poznać i ustalić kto potrzebuje prowadzenia indywidualnego do egzaminu, kto wsparcia, a komu wystarczy podpowiedzieć co musi zrobić sam.

2. Formy współpracy przygotowującej do egzaminu są następujące:

osobiste spotkania, kontakt telefoniczny lub mailowy w ustalonych dniach i godzinach.

Spotkania i trening w grupach kilku osobowych.

Kontakt ze mną : e-mail marekswiatopelk@gmail.com

Prośba o zachowanie ciągłości korespondencji oraz wpisanie tematu "Nauka z Radością".



Pozdrawiam serdecznie. Życzę sukcesów i wytrwałości.



Marek Świętopełk Zawadzki