UNIWERSYTET RADOŚCI CODZIENNEJ


PSYCHOLOGIA RADOŚCI

Ćwiczenie na Dzień Dobry!

Bądź uśmiechnięta , staraj się codziennie witać z samą sobą,
W domu, w pracy, na egzaminie. Panowie również!

Podchodź do siebie, nauki, swoich codziennych problemów, z delikatnością
sympatią, rozluźnieniem.
Bądź dla siebie wyrozumiała(wyrozumiały)

Wykorzystaj lęk do dokładnego przygotowania się do egzaminu.( ostrożność i rzetelność, unikanie lenistwa)

Bądź podczas nauki wyprostowana(wyprostowany) patrząc śmiało w oczy
własne oraz rozmówcy.
Nie bój się patrzeć na siebie i w oczy drugiej osoby!


Radość płynie z dobrego i dobrze realizowanego planu nauki.
Więc go przygotuj i realizuj. Będziesz widzieć ile już zostało opanowane.
Wszystko co robisz jest dodawaniem wiedzy.

Egzamin ma być tak zdany , abyś miała/miał satysfakcję dla siebie.
Wiedza jest wspólna dla wszystkich musisz ją umiejętnie przyswoić i przedstawić na egzaminie , który jest ukoronowaniem Twoich wysiłków i ciesz się, że go zdajesz.

Na koniec przypomnij sobie, że ten egzamin jest do zdania !

0 komentarze:

Pytania do Joanny

Pytania do Joanny

O mnie

Jestem diagnostką. Długo!

Specjalizacja, którą zrobiłam dawno temu ( w 1993r. z mikrobiologii) nie wystarczała na moje obecne , zawodowe potrzeby. Rozpoczęłam więc specjalizację z LDM w pełnym, czteroletnim wymiarze. Skończyłam i zdałam w terminie tej wiosny anno domini 2010.

Odpowiem na Wasze pytania , jeśli jesteście ciekawi jakie były moje przygotowania. Co robiłam , a czego nie robiłam żeby zdać.

Oto mój adres: joanna_zalesie@o2.pl

Mam prośbę o zachowanie ciągłości korespondencji e-mailowej oraz wpisanie tematu "Nauka z Radością"

Pozdrawiam. Joanna



Pytania do Marka

Pytania do Marka

JAK MOŻEMY DZIAŁAĆ?

Proponuję jeśli chcecie:

1. Zorganizowanie spotkania, żeby Was poznać i ustalić kto potrzebuje prowadzenia indywidualnego do egzaminu, kto wsparcia, a komu wystarczy podpowiedzieć co musi zrobić sam.

2. Formy współpracy przygotowującej do egzaminu są następujące:

osobiste spotkania, kontakt telefoniczny lub mailowy w ustalonych dniach i godzinach.

Spotkania i trening w grupach kilku osobowych.

Kontakt ze mną : e-mail marekswiatopelk@gmail.com

Prośba o zachowanie ciągłości korespondencji oraz wpisanie tematu "Nauka z Radością".



Pozdrawiam serdecznie. Życzę sukcesów i wytrwałości.



Marek Świętopełk Zawadzki