EGZAMIN TUŻ, TUŻ….




I można niejeden obejść próg,
lecz nam się zachciewa trudnych dróg
….”


NA DZIEŃ PRZED I W DZIEŃ EGZAMINU



Wszystkim Zdającym 17 listopada życzymy opanowania i zdania!

Joanna KN i Marek ŚZ


Oto kilka najistotniejszych rad na najbliższy czas.

NA DZIEŃ PRZED EGZAMINEM
Ćwicz oddech. Wdech nosem, wydech ustami, licząc do trzech lub do czterech.
Ćwiczenie powtarzasz trzy razy w ciągu dnia. Z rana, po południu i przed zaśnięciem.
Do picia najlepiej zaparzyć sobie zieloną herbatę . Kawa i czarna herbata mocno zaparzona jest w przeddzień nie wskazana. Zieloną można pić do południa. Później nie.

Bardzo dobrze jest pić wodę mineralną nie gazowaną, żeby oczyścić organizm i poprawić koncentrację.

Przed zaśnięciem ćwiczysz wizualizację, o której jest w poprzednim poście.
Jeśli masz problemy:
z zaśnięciem ,
to pomóc Ci może wypicie szklanki ciepłego mleka z łyżeczką miodu i odrobiną masła.
z żołądkiem, lub inne gastryczne,
To zrób sobie posiłek z kaszy jaglanej. Ugotowaną możesz zjeść z mlekiem, z ugotowanym jabłkiem, lub z czymś innym co lubisz, ale raczej lekkostrawnym..
Kasza jaglana łagodzi dolegliwości gastryczne .

Sen! Ważne , aby przed egzaminem , spać minimum 7 godzin.

BARDZO WAŻNE!
Spakuj poprzedniego dnia wszystko co potrzebne.
1. Dowód osobisty
2. Okulary ( jeśli używasz)
3. Zapasowy ołówek i gumkę, przydać się może temperówka.( CEM gwarantuje ołówek i gumkę)
4. LINIJKA!!! Do „pilnowania" karty z odpowiedziami, żeby odpowiedź zaznaczyć w odpowiednim rzędzie i się nie pomylić.
Lepiej nie ryzykować przesunięcia w odpowiedziach, bo wtedy można zawalić test.
5. Woda mineralna w małej butelce, niegazowana.
6. Coś słodkiego – batonik, czekoladka, cukierek, gdyby nagle chwyciło silne uczucie głodu.
7. Kalkulator

A W DZIEN EGZAMINU…


Skupienie i koncentracja. Wyciszasz się ćwicząc oddech.
Unikaj rozpraszania i negatywnych emocji.
Nie wolno Ci mieć żadnej pretensji do siebie i do świata.

1. Lekkostrawne śniadanie
2. Oczyszczenie organizmu. ( wypróżnienie i oddanie moczu)
3. Strój wizytowy, w którym się dobrze prezentujesz i dobrze czujesz. Poprawia samopoczucie,
dowartościowuje.
4. ZAPACHY!!! Unikaj silnego zapach dezodorantu, czy perfum. Silny zapach może rozpraszać
Ciebie i sąsiada. Alergicy mogą mieć poważny problem.
5. Unikaj rozmów na 15 minut przed wejściem na salę. Nie rozpraszaj się, Wyłącz telefon.


JEŚLI NIE DAJESZ SOBIE RADY Z MYŚLAMI I STRESEM, SPRÓBUJ WIZUALIZACJI,
ALBO PODEJDŹ DO NAS.

0 komentarze:

Pytania do Joanny

Pytania do Joanny

O mnie

Jestem diagnostką. Długo!

Specjalizacja, którą zrobiłam dawno temu ( w 1993r. z mikrobiologii) nie wystarczała na moje obecne , zawodowe potrzeby. Rozpoczęłam więc specjalizację z LDM w pełnym, czteroletnim wymiarze. Skończyłam i zdałam w terminie tej wiosny anno domini 2010.

Odpowiem na Wasze pytania , jeśli jesteście ciekawi jakie były moje przygotowania. Co robiłam , a czego nie robiłam żeby zdać.

Oto mój adres: joanna_zalesie@o2.pl

Mam prośbę o zachowanie ciągłości korespondencji e-mailowej oraz wpisanie tematu "Nauka z Radością"

Pozdrawiam. Joanna



Pytania do Marka

Pytania do Marka

JAK MOŻEMY DZIAŁAĆ?

Proponuję jeśli chcecie:

1. Zorganizowanie spotkania, żeby Was poznać i ustalić kto potrzebuje prowadzenia indywidualnego do egzaminu, kto wsparcia, a komu wystarczy podpowiedzieć co musi zrobić sam.

2. Formy współpracy przygotowującej do egzaminu są następujące:

osobiste spotkania, kontakt telefoniczny lub mailowy w ustalonych dniach i godzinach.

Spotkania i trening w grupach kilku osobowych.

Kontakt ze mną : e-mail marekswiatopelk@gmail.com

Prośba o zachowanie ciągłości korespondencji oraz wpisanie tematu "Nauka z Radością".



Pozdrawiam serdecznie. Życzę sukcesów i wytrwałości.



Marek Świętopełk Zawadzki